lauantai 11. tammikuuta 2014

Kuulumisia + ARVONTA

Kaikkien ponien kuulumiset ensin:

Lucky
Lucky toimii kuin ihmisen mieli! Okei, se alkaa olla välillä jo vähän liiankin energinen, mutta kunhan sen energian saa kanavoitua ilmavampaan liikkumiseen kuten esimerkiksi eilen niin kyllä vain, tästä ponista kuullaan vielä! Ensimmäiset koulukilpailutkin lähestyvät, aloitetaan varovaisesti seuratasolla helppo C ja B luokista... Poni ei ole nähnyt ikinä edes kouluaitoja!!

Klippaus tuli nyt kivasti tähän vähän ennen pakkasten tuloa, mutta ei mahtanut mitään, kun jonkin aikaa jo piti taas Luckyä kuivatella sisällä useamman tunnin ajan ratsastuksen jälkeen ponin ollessa korvanpäitä myöten hiessä... Lisäksi energiatasossa sen huomasi todella hyvin. Nyt vaan loimia niskaan ja heinää nassun eteen. Hyvin tuntui pärjäävän ainakin tänään.

Tutti
Tutti joutuu nyt opettelemaan "aikuisen ponin elämää", koska pyörön ollessa toiselta puolelta peilijäässä ei juoksuttaminen nyt onnistu. Tutti on vähän vauhdikas juoksutettava, niin tällä hetkellä en juoksuta sitä kentällä ollenkaan. Vartin verran meni tänään aikaa siihen, että minä pyysin sinnikkäästi käynti-ravi-käynti siirtymisiä ilman ylimääräisiä syöksymisiä. Tutin pitää aina saada ensin purkaa energiansa johonkin ja jos se ei saa tehdä sitä juoksemalla, sille pitää antaa koko ajan jotain työtä. Lopulta oli alla todella tasainen ja pehmeä poni!

Pöyni
Pöyni on uusi lisäys ponilaumaani. Se on noin 6-vuotias (eläinlääkärin arvio) tilastoponitamma. Todennäköisesti Pöynissä on ainakin issikkaa, koska se on aika sinnikäs tarjoamaan passia ja kuulemma osaa välillä töltätäkin. Voiman puutetta ja sitä nyt pyritään hakemaan. Energisyys tulee sitten kunnon ja voiman kasvaessa. Pöyni ei tule olemaan kovinkaan kauaa Hovilla (luultavasti vain tämän tammikuun), mutta jatkamme töitä sitten ponin kotitallilla.

Parempaa kuvaa odotellessa, tässä on Pöyni... :)
Päivitin hinnastoni ja ratsutettavani, käykää kiinnostuneet vilkaisemassa!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sitten se ARVONTA:

Uuden vuoden ja kaikenlaisten elämässäni sattuneiden ihanien asioiden kunniaksi aion hemmotella lukijoitani oikein urakalla. Mielestäni tämä on ainakin sellainen palkinto, että ottaisin sen itselleni koska vain... Ja saas nyt nähdä kun tilipäivä koittaa, haenko itsellenikin sitten tälläiset... ;)


Ensimmäisenä Roeckl:n hanskat kristallikoristeilla. Voit valita väreistä valkoinen, musta ja ruskea ja tietty koko oman kätesi mukaan. Itselleni menee koko 6,5 tai 7, kumpaakin löytyy... Roeckl:n hanskoista en vain osaa luopua! Voisi ehkä joskus kokeilla muitakin merkkejä... Näistä nuo valkoiset ottaisin kyllä mielelläni kisahanskoiksi. :) Tilaan hanskat Calevolta, koska ne saa sieltä huomattavasti halvemmalla (tilaan samalla muutakin, niin ei tule postikuluillekaan paljon hintaa näiden osalta).


Toisena Kingslandin saapassukat. Voit valita väreistä musta ja vaaleanpunainen. Ja näissähän on myös kristallikoristeet... ;) Itselläni ei ole Kingslandin sukkia yksiäkään, voisin kyllä kokeilla...! Pikeurin sukkia löytyy senkin edestä. Sukat ovat kyllä aika nopeasti kuluvia, itselläni ainakin pilkistää hyvin nopeasti kantapää kaikista (ratsastus)sukistani.

Kilpailu on avoinna vain rekisteröityneille lukijoille (huom. rekisteröityä voi kisan aikanakin) ja osallistut näin:
- olen rekisteröitynyt lukija
- oma nimesi ja sähköpostiosoitteesi

78 kommenttia:

  1. - Olen rekisteröitynyt lukija
    - Erika Hermunen, anni.hermunen@luukku.com

    Näinkö?

    VastaaPoista
  2. Vautsi mikä arvonta! Itsekkin olen joskus miettinyt muiden hanskojen kokeilua, mutta jotenkin Roeckl:t aina sitten mukaan päätyvät ;) Eli olen rekisteröitynyt lukija, sähköposti on riina.lummekari@gmail.com ja nimi Riina Lummekari.

    VastaaPoista
  3. - olen rekisteröitynyt lukija
    - Enni Kettunen, enni.kettunen@pp3.inet.fi

    VastaaPoista
  4. - olen rekisteröitynyt lukija
    - oma nimesi, mhaavisto1@gmail.com

    VastaaPoista
  5. Ihana arvonta :)
    Oon rekisteröitynyt lukija, nimi on Wilma ja @ on wwilmas@hotmail.com

    VastaaPoista
  6. - olen rekisteröitynyt lukija
    - Kiia Id / @ on id.kiia@luukku.com

    VastaaPoista
  7. -olen rekisteröitynyt lukija
    -Jenni Pakarinen, jenni.pakarinen2@luukku.com

    VastaaPoista
  8. - olen rekisteröitynyt lukija
    - Tuisku, tuijapee@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Olen rekisteröitynyt lukija :)

    Varmaan tavoitat mut facestakin, mutta säpö on kaisa.kataja@nic.fi

    VastaaPoista
  10. Olen rekisteröitynyt lukija :)
    Marika, marika.ramo@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Olen rekisteröitynyt lukija :)
    johanna0jamsen@gmail.com

    VastaaPoista
  12. - olen rekisteröitynyt lukija
    - Heidi H / dreamteamblogi@gmail.com

    Hih, taidan kyllä varastaa arvontapalkintoideasi omaankin käyttöön jahka sellaisen järjestäminen tulee eteen. Sukat ja hanskat tuntuu vaan olevan se mahdollisimman monelle sopiva palkinto iästä, tasosta tai muusta riippumatta :D

    VastaaPoista
  13. oon rekisteröitynyt lukija, Jasmina Sulkumäki, jasmina.sulkumaki@hotmail.com (:

    VastaaPoista
  14. -olen rekisteröitynyt lukija.
    -Pinja, pinja.pettinen@gmail.com

    VastaaPoista
  15. Olen rekisteröitynyt lukia
    Tiina Vesaniemi
    tiina.vesaniemi3@gmail.com

    VastaaPoista
  16. - olen rekisteröitynyt lukija
    - Emma R / sateenkaarisitruuna@hotmail.fi

    VastaaPoista
  17. Roeclit ovat kyllä ehdottomat ykköset!
    Olen rekisteröitynyt lukija
    Heidi Pätsi heidi.patsi@hotmail.com

    VastaaPoista
  18. -Olen rekisteröitynyt lukija
    - Iida A / ia.ro@hotmail.com

    VastaaPoista
  19. KÄÄK! Oon aina halunnut kokeilla Roecklin hanskoja!

    Olen rekisteröitynyt lukija.
    Nataly Ylönen nataly.ylonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  20. Olen rekisteröitynyt lukija! :)
    Nona Haasnoot nnonaa@luukku.com

    VastaaPoista
  21. Olen rekisteröitynyt lukija.
    Reetta E rrreettawr@gmail.com

    VastaaPoista
  22. Rekisteröitynyt lukija.

    Nora T nobba93@hotmail.com

    VastaaPoista
  23. Kiva blogilöytö! Reksteröitynyt lukija. :)
    Jolanda jolanda.arela@hotmail.com

    VastaaPoista
  24. Olen rekisteröitynyt lukija, iida.siili@gmail.com

    VastaaPoista
  25. Olen rekisteröitynyt lukija, Marjo, marjouimi@hotmail.com

    VastaaPoista
  26. Olen rekisteröitynyt lukija! :)
    Nelly M varusteurheilu@gmail.com

    VastaaPoista
  27. Rekisteröitynyt lukija =)
    Outi outi.siirila@kotinet.com

    VastaaPoista
  28. Olen rekisteröitynyt lukija.
    Annaroosa annaroosa.saarti@gmail.com

    VastaaPoista
  29. olen rekisteröitynyt lukija, Eveliina Vaittinen, eveliina.kavio@hotmail.com :)

    VastaaPoista
  30. Olen rekisteröitynyt lukija. Sanni Lepola, sanni.lepola@gmail.com

    VastaaPoista
  31. Olen rekisteröitynyt lukija, Jasmin Saarenvalta, jasuttaja@hotmail.com :)

    VastaaPoista
  32. Olen rekisteröitynyt lukija, Jonna Lahtinen, seeseasound@suomi24.fi :)

    VastaaPoista
  33. - Olen rekisteröitynyt lukija
    - Laura Palonen, laura.palonen@outlook.com

    VastaaPoista
  34. Olen lukija!
    Krista Keski-Heikkilä
    krista.kh@hotmail.com

    VastaaPoista
  35. ~ Lukijana ollaan!
    ~ miina01@live.fi
    ~ Miina N

    VastaaPoista
  36. Tyytyväinen lukija!:)
    Annika Oidekivi
    annika.jasminn@gmail.com

    VastaaPoista
  37. Olen rekisteröitynyt lukija.
    eveliina_leino@hotmail.com

    VastaaPoista
  38. Olen lukijana!
    Mea Manninen
    mea.manninen@wippies.fi

    VastaaPoista
  39. Olen lukijana (ihan näkyvilläkin! :) )
    sähköposti: karo.hyrkas@hotmail.com

    Ps. Oli kiva postaus! :)

    VastaaPoista
  40. Olen lukija! Aijemmin anonyymi, nykyään rekisteröitynyt :)
    Tia Pelkonen
    tiawws@live.fi

    VastaaPoista
  41. - olen rekisteröitynyt lukija
    - Annika Haarajärvi, antsu_h@hotmail.com

    VastaaPoista
  42. Olen rekisteröitynyt lukija :)

    Elppi Hyvärinen
    elppi94@gmail.com

    VastaaPoista
  43. Olen rekisteröitynyt lukija :)
    liisatiitola@gmail.com

    VastaaPoista
  44. Olen rekisteröitynyt lukija
    Katja / jatzkat(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  45. Olen rekisteröitynyt lukija
    Anna-Katariina Tuominen/anna-katariina@hotmail.fi

    VastaaPoista
  46. Olen rekikisteröitynyt lukija
    Linnea / linnea.niemi@saunalahti.fi

    VastaaPoista
  47. lukija oon :) iida / iiduliini3@gmail.com

    VastaaPoista
  48. Olen lukija :-)
    johanna.a.kangas@gmail.com

    VastaaPoista
  49. Lukija. :)
    Noora Manninen,
    nooramanninen@outlook.com

    VastaaPoista
  50. Lukijana olen!
    anniliini-@hotmail.com

    VastaaPoista
  51. Olen lukija!
    helluuuu@gmail.com

    VastaaPoista
  52. Olen lukija (:
    Aada.lehtoranta@gmail.com

    VastaaPoista
  53. olen lukija
    Aino Varjos
    aino.varjos@gmail.com

    VastaaPoista
  54. »olen lukija! :)
    »Mea Laakso
    »mealaakso99@gmail.com

    VastaaPoista
  55. olen lukija
    Lotta Salo
    lotta.salo3@luukku.com

    (millonkohan oli viimenen osallistumispäivä, että oonkohan vähän myöhässä..;)

    VastaaPoista
  56. Olen lukija! :)
    Minna, minnna@dnainternet.net

    VastaaPoista
  57. Olen lukija!
    Raija, raija.paananen@gmail.com

    VastaaPoista
  58. Olen lukija.
    lotta rämö, lotta.ramo@suomi24.fi

    VastaaPoista
  59. -Olen lukijana :)
    -Sanni Karonen, sanski95@gmail.com

    VastaaPoista
  60. Olen lukija
    Tiiti Talala
    tiiti.talala@hotmail.com

    VastaaPoista
  61. Upeat palkinnot! :) Lukijana olen, Iida H. ja iidawaan@gmail.com

    VastaaPoista
  62. Olen rekisteröitynyt lukija,
    Laura Mäkitalo makitalo.laura@gmail.com

    VastaaPoista
  63. olen rekisteröitynyt lukija:)
    Nina, nina-maria.bergman@pp.inet.fi

    VastaaPoista
  64. Olen rekisteröitynyt lukija (:
    Janita, janita.rantala@gmail.com

    VastaaPoista
  65. Olen rekisteröitynyt lukija (:
    Anniina, aggiiga@gmail.com

    VastaaPoista
  66. Olen rekisteröitynyt lukija
    Elviira Sarakoski, elviira.s@gmail.com
    :)

    VastaaPoista
  67. - Olen rekisteröitynyt lukija:)
    - Emilia Alitalo/emi.alitalo@hotmail.com

    VastaaPoista
  68. Olen rekisteröitynyt lukija c:
    Melissa Rautio
    rautio.melissa@gmail.com

    VastaaPoista
  69. Olen lukijasi
    Tiia viljanen / tiia.viljanen@hotmail.fi

    VastaaPoista
  70. Lukija
    chenatah@gmail.com Henna Ouramo

    VastaaPoista
  71. Olen rekisteröitynyt lukija :)
    Greta Korpinen greta.korpinen@gmail.com

    VastaaPoista
  72. Olen rekisteröitynyt lukija :D

    Eve pihl
    Kevetsu@gmail.com

    VastaaPoista
  73. Heips! Täältä löytyy yksi SUPER tyytyväinen lukijasi! :)
    hevostenhoitaja2012@luukku.com Emilia Ilomäki

    VastaaPoista
  74. Olen rekisteröitynyt lukija
    Laura Haapakoski
    Laausku@hotmail.com

    VastaaPoista
  75. Olen rekisteröitynyt lukija

    Janina Karenius
    janskis97@gmail.com

    VastaaPoista
  76. - olen rekisteröitynyt lukija
    - Kirsi, ketelaniemi@gmail.com

    VastaaPoista
  77. Jos voi vielä osallistua niin.. :)

    - olen rekisteröitynyt lukija
    - Milja Husu, milja.husu@gmail.com

    VastaaPoista
  78. Rekisteröitynyt lukija
    Heta-Mari Himanen
    hetamari@gmail.com

    VastaaPoista